سرمربی تیم ملی والیبال هلند: ایران رؤیای المپیک پاریس را از ما گرفت شرط ترابی برای تمدید مشخص شد؛ اول تسویه بعد مذاکره احتمال برکناری نکونام از استقلال بدون پرداخت غرامت! شکایت پرسپولیس از بیرانوند با درخواست غرامت و محرومیت حمایت هافبک استقلالی از گزینه پرسپولیس + عکس جایگاه ۲۰ ایران در رنکینگ فیفا آمار بازی والیبال ایران و هلند | هنرنمایی به سبک امین و نیمیر پایان کار مدافع استقلالی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و هلند در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴| موتور برد‌های ایران دیر روشن شد بیرانوند در راه بازگشت به پرسپولیس؟ + عکس تمدید قرارداد یکساله پورعلی‌گنجی با پرسپولیس قهرمانی فصیحی در مسابقات دوومیدانی اسلوونی والتر ماتزاری گزینه پرسپولیس کیست؟ + رزومه و بیوگرافی بلیت تهران در جیب والتر ماتزاری | توافق پرسپولیس با سرمربی سابق ناپولی پخش زنده بازی ایران و هلند در لیگ جهانی والیبال (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ستاره های پرسپولیس فعلا به تراکتور نمی‌روند! بیرانوند چقدر می‌خواهد که در پرسپولیس بماند؟
سرخط خبرها

ساعت بازی دیدار‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا مشخص شد

  • کد خبر: ۱۶۳۵۹۱
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
ساعت بازی دیدار‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا مشخص شد
ساعت بازی دیدار‌های تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا مشخص شد.

به گزارش شهرآرانیوز، قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا روز گذشته در دوحه قطر برگزار شد و تمام تیم‌ها حریفان خود در جام ملت‌های آسیا را شناختند.

تیم ملی فوتبال ایران نیز با قرار گرفتن در گروه C این رقابت‌ها با تیم‌های امارت، هنگ کنگ و فلسطین هم گروه شد.

شاگردان امیرقلعه‌نویی در نخستین دیدار خود در ۲۴ دی ماه از ساعت ۲۱ در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی به مصاف فلسطین می‌روند.

تیم ملی در دومین دیدار خود در ۲۹ دی ماه از ساعت ۲۱ در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه به مصاف هنگ هنگ می‌رود و در سومین دیدار خود در ۳ بهمن ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی به مصاف امارات خواهد رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->